TheSnow Queen /

Usborne angličtina je výběr titulů z prvního čtení a Young čtení - program s CD, načteno britskými a americkými rodilými mluvčími. Knihy mohou být použity ve třídě nebo pro samostatné studium. Budou napomáhat rozvoji dětského čtenářství v angličtině.

Hlavní autor: Andersen, Hans Christian, 1805-1875
Další autoři: Sims, Lesley, Marks, Alan, 1957-
Médium: Kniha
Jazyk: Anglicky
Vydáno: London : Usborne, c2006
Vydání: 1 st pub.
Edice: Usborne young reading
Témata:
Konspekt: 821.111-3
821-93
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
LEADER 01505nam a2200301 4500
001 63361
005 20200725005828.0
008 140408s2006 xxk||||||||||||||czeeng d
020 |a 9780746081020 :  |c 155.00 Kč 
040 |a TAG001  |b cze 
072 7 |a 821.111-3  |x Anglická próza, anglicky psaná  |2 Konspekt  |9 25 
072 7 |a 821-93  |x Literatura pro děti a mládež (beletrie)  |2 Konspekt  |9 26 
100 1 |a Andersen, Hans Christian,  |d 1805-1875  |7 jn19990000171  |4 aut  |9 3493 
245 1 3 |a TheSnow Queen /  |c Hans Christian Andersen, retold by Lesley Sims ; illustrated by Alan Marks 
250 |a 1 st pub. 
260 |a London :  |b Usborne,  |c c2006 
300 |a 63 s. :  |b il. +  |e 1 volná příl. 
490 1 |a Usborne young reading : Series 2 
500 |a Přílohou je 1 CD. 
520 2 |a Usborne angličtina je výběr titulů z prvního čtení a Young čtení - program s CD, načteno britskými a americkými rodilými mluvčími. Knihy mohou být použity ve třídě nebo pro samostatné studium. Budou napomáhat rozvoji dětského čtenářství v angličtině. 
653 0 |a angličtina  |a originály  |a pohádky 
700 1 |a Sims, Lesley  |7 xx0175712  |4 aut  |9 97194 
700 1 |a Marks, Alan,  |d 1957-  |7 xx0094975  |4 ill  |9 71857 
830 0 |a Usborne young reading  |9 10318 
910 |a TAG001 
942 |c KN 
999 |d 63361 
993 |0 0  |1 317100427349  |4 0  |6 M_XA  |7 0  |9 82951  |a 155.00  |b 0  |c 427349  |d 2014-04-08  |e 13  |f M  |g M XA  |h 155.00  |i Anna Hebronová  |j 127  |l M  |m 4  |n 0  |q 2024-04-05  |r 2024-02-02  |s 2024-02-02  |t 8  |w 2020-07-24  |y KN  |z JE